Sunday 20 October 2013

CA kembali...

Assalamu'alaikum..hai semueeee!! :D

setahun rasanye aku tak update blog aku ni..haha..maklumlah acah-acah busy lepas jadi YDP ni..haihhh..*padahal malas nak menulis*..

betul jugak ckp org..nak start buat something ni bkn ssh pun..tp nak istiqomah tu haa yg payah sgt..so mintak2 la aku terus rajin update blog aku..mesti ade sorang dua yang menanti aku update blog aku ni kan?? buat yg suka baca blog aku yg entah apa2 ni, tq sgt2..buat yg tak suka n byk sgt nak kutuk aku bila baca blog aku ni, nasiat aku supaya tak payah laa baca..sbb kalau kau baca nnt bertambah plak dosa kau..ye laa..ade je yg nak dikutuknya..haha..kutuk n nasiat lain beb..

ok laa..sekarang ni cuti sem..tp x de la cuti mana pun..sekadar lepaskan rindu ngan family jer..cuti pun duk asik fikir pasal kerja2 kat kampus tuh..tak apa laa..sikit je lg..sabaq noh nas..

cuti ni aku buat ape? macam2..makan, tidur n online tuh dah pasti..haha..lain2nye shopping ngan akak2, jln2 ngan adik beradik, kemas2 umah ngan family, melawat skola, balik kampung, ade majlis akak tunang dan mcm2 lg laa..dating?? hahaha..of course la..........TAK!! tak tau nak dating ngan spe..haha :P

ok la..selamat bercuti semester buat kwn2 yg tgh cuti..kpd yg kerja, kumpul duit byk2..naik cuti nnt boleh la blnje..hehe..k laa..x tau nk ckp ape lg..lps gak rindu update blog..huhu..k bbye..wsalam :)

haa..ni YB mne ntah..time raya..yg sebelah tuh..ehem2..adik aku laa :P

No comments:

Post a Comment