Monday 21 October 2013

Beraya di Selangor

Salam 'alaik..hai3 ;)

atas permintaan budak 'cute' sorang ni, aku merajinkan diri utk tulis pasal ni..hehe..tp cerita kali ni aku tak akan cerita semua..BAHAYA..hahaha..so aku akan cerita yg mana patut je..hee :)

okay..lepas je program 'Ketika Cinta Bertasbih' bersama Imam Muda Nazrul..aku, meor (yg aku maksudkan cute td) n kimi bergegas ke jeti..ktorg naik bas ke klang sblm ke umah meor..haa..ktorg smpai di klang dlm subuh cmtu..

haa nampak?? bila Nazrul n Nasrull bertemu..hehe :)

budak cute sorang ni..mlm2 pkai spek gelap..silau katanya..hahaha..berat meor :P

smpai je umah meor, ktorg siap2..haa..gi beraya laa..tempat tu rahsia okay..sibuk nak tau semua..hahaha..drp pagi sampai ke petang beraya..cehhh..nampak gaya mcm byk tempat beraya..skali 2 buah umah jer..haha..alaa..umah kwn2 lama ktorg jer..ktorg gi naik kereta yg ditaja oleh PaMa meor..hee..

seronok gler hari tuh..mlm tuh plak ktorg brjln2 kat KLCC..saje pusing2..nak beli barang duit plak x de..duit raya simpan ok..hahaha..lps tu ingat nk gi brjln lagi..tp memandangkan semuanye dh keletihan, makanya ktorg pn balik umah..bermalam la ktorg 1 mlm di umah meor..pg tu semua bangun lewat sket..choyyy :P sikit je ok..jgn nk fikir buruk sgt..haha..so bas ktorg ke penang kul 11 pg kot time tu..haa..tu je laa..

#RayaSakanJomJadiHebat :)

wajah berwawasan..wawasan 2020 mungkin..haha

jgn ingat aku sorang plak..ade meor sebelah aku tuh :P

kimi, aku dan menara berkembar tuh :)

muka dah letih..aku cool lg..kimi tu haa..haha :D

No comments:

Post a Comment