Wednesday 14 November 2012

Bila Aku Jadi YB dan Kaya ;)

Assalamu'alaikum..

untuk pengetahuan you alls, aku baru je balik drp Kursus Pengurusan Organisasi Majlis Perwakilan Pelajar se-Malaysia sesi 2012/2013 kat Seri Pacific Hotel Kuala Lumpur..dari 8 sampai 11 November 2012..perghhh..mmg terbaik la..best gler..4 hari aku jadi org kaya beb..aku ni kan anak kampung..agak kejakunan la sket..haha..

hari pertama sampai mmg teruja..jumpa Adi Putra plak..hensem gak..tp still tak bolah kalahkan aku lg la..hahaha..ok..aku mls nak cerita panjang2 ni..tengok je la gambar2 yg agak "over" ni..haha..biarkan gambar berbicara..ecehh...

watikah pelantikan MPP UiTM Penang bersama Dato' Seri Khaled Nordin dan ayahanda Dato' Seri Sahol Hamid..

YB CA Mohamad Nasrull Shahfik in Yaacob
YDP MPP UiTM Pulau Pinang

bersama Jibrail (bendahari)  dan Hakim (exco etika & perundangan)

tengok la pakaian aku..lain kan? ada gaya motivator x? hahaha...



inilah dia..sahabat seperjuanganku..awesome!! :D




2 comments: